Marina , unde ai disparut ?![]()
Marina , unde ai disparut ?![]()
Tom va doreste sa aveti un week-end plin de soare si bucurii![]()
laura
scuza-ma dar am calatorit in interes de servici si desi am avut calculatorul de servici cu mine am fost asa de obosita de n-am avut timp sa ajung pe site.
![]()
ce face Tomitza?
how is Tomitza doing?
pupici
marina
Marina , ma bucur sa te aud din nouTom este bine si face numai nebunii
![]()
I couldn't agree more!Originally posted by QueenScoopalot
OOOHHHH!!! Handsome boy! I think the siamese breed has to be paws down one of my favorites! Welcome to Pet Talk.![]()
Soar high & free my sweet fur angels. I love you Nanook & Raustyk... forever & ever.
tom is beautiful!
The idea that some lives matter less is the root of all that is wrong with the world. - Dr. Paul Farmer
Thanks![]()
Laura
what kind of naughty things has he been doing? he is one of the most beautiful boys I have ever seen. heidi is sending him kisses![]()
ce fel de nazbitii a facut de curind? el este cu siguranta unul dintre cei mai frumosi motanai am vazut...heidi ii trimite pupici multi
marina
she asked me to post one more photo for Tom...
ea m-a rugat sa-i mai trimit inca o poza lui...
Cred ca Tom sa indragostit de Heidiimi tot spune sa iti spun ca este o frumusete de pisica .La fel este si mamica ei
![]()
Ai sa-ti spun ce nebunii mai face baietelul meuare o mare placere sa darame discurile dupa birou , sa se urce pe televizor
![]()
De curand i-am luat o lesacum i-am pus-o a inceput circul
nu vrea sa mearga inhamat sub nici o forma , se taraste pe jos sau sta intepenit de zici ca este impaiat
![]()
Tom o pupaceste pe heidi si pe mamica ei![]()
Psupici si pentru prietena mea draga si scumpa Rosethe
laura
thank you for all the compliments. what a hilarious baby boy, I can imagine him with the leash on, fighting it and stiffening his body. absolutely hilarious!
our babies don't like leashes either. Heidi likes her collar, we got her a pretty one with red rhines but it makes her itch![]()
lots and lots of kissies to you and you handsome baby boy!!
marina
multumesc pt complimente. ce baiat haois, mi-l imaginez luptindu-te si intepenindu-si corpul, rid acum in timp ce scriu.
copilasilor nostri nu le plac lesele deloc. lui heidi ii place zgarda ei, i-am cumparat una frumoasa cu pietre rosii dar ii da mincarimi![]()
multi pupici tie and si scumpetei de baietel!!!
marina
Marina , esti o scumpaiti multumesc din suflet pentru traducere si sa sti ca ma bucur enorm ca tinem legatura
![]()
Tom este viata mea , il iubesc enormeste de o cumintenie si o curatenie exemplara .El reuseste si in cele mai proaste zile ale mele sa ma faca sa uit de toate si sa ma simt bine . Are o dragalasenie aparte si este un iubaret de nota 10
![]()
Tom le transmite la toti pisicarii si pisicaresele mii de pupici![]()
Copyright © 2001-2013 Pet of the Day.com
Bookmarks