…--e --o- --o-- …

I -a- -o--u-a-e --a- --e -i-- -a- -i-e- --e --o- a- --e -i-e o- -- -o-e, a-- -i-- --e -e-- o- --e --a-e I -ou-- --ea- a -a- ou- o- -o-- --e --o-- a-- -a-- -oo--, a---ou--- I -ou--e- i- I --ou-- e-e- -e a--e -o -i- a -a-- -o -- -a-e.

A- ee-ie -i--- --oo-e- --e -ou-e, -a---- -e--e--e- --o- --e --o-, a-- -a---- --o- --o-e -i--o-- --i-- -e-e --a--e-e- -i-- i- a-- -i--e-e- --e -o--i-- -i---.

I -oo- -a- -- -e---e o-, a-- -a- --a---u- --a- --e e-e---i-i-- -a- -o- -ai-e-. -u- I -a- -e---e-e- --a- -i--- -a- -o- a--ea-e-. -u-e-- --a- -o--o--~-o-i-- a-i-a- -a- -o- -e--u-e- ou- -u-i-- --e -i---?

-- -i-~-o--i-- --e-e -a- --i-- -o -i-- o- -i--- a-- I -a- -e-i--i-- -o -e- a-a--e-. --e-e -e-e -o -e--~-a-e -oo---i--- --ou-- --e -ou-e, -u- --e- --e- -ou-- -oo- -a-e -ee- o--i-e-a-e- i- -a-- -i---’- -o--i-io--.

I -a-- --e A--e--- a-- a--o ---. -o-- i- --e -o-e --a- --e- -a- -ee- -i-, -u- --e-e -a- -o -e-- --e-e. I -a--e- u--i- I -a- -oa--e, -o-i-- -o -ea- a- a---e-i-- -e- --o- -o-e o-e-~-oo-e- --e--e-, -u- -o--i-- -a--e-e-. I -a- --oo-- -i-io-- o- --e -oo- a-i-a- e--o--e- -e-ea-- --e --a--e- o- --o- -i-e -o-- -i--’- --ee- i- -o--a -oo-e. -o- -o-- -ou-- a -a- -u--i-e -i--ou- -oo- i- -u-- a -i-ua-io-? O-e --i--, -i--- -a- --e--- o- -u---u- -a- -o -i-e o-, a- -o- -i--e- -a- -o-- o- -oi--i-- ou-, -u- -ou-- --e -o-- -i-- -i-?

I -e-a- -o -e- -o-e a-- -o-e a-i-a-e- a- --e -ou-- -a--e-, a-- -e-e--e-e- a-- --e -a--i-a-i-- -a-- o- -- --ua--, a-- -o- -u-- -i- -o--a-io---i- -ea-- -o -e. -- --e -i-e ea--- e-e-i-- -e-a- -o -a-- i-- --a-o--, I -a- -ea- -e--ai-. A- --a- -o-e--, --e -i---- -e-a- -o --i--e- -o--i-uou---, a-- I -e-i-e- --a- i- -ou-- -e a- -e-- -o -e--e i--o --e -e-e--e- o- --e -u--oa-- u--e- --e --ai-- -o -i-- --e a--ie-- A-a--i- -a-- s-o-e- --e-e.

I u--i- --e -oo-, a-- -e-- -ou--e -o -o-a-e --e -a-- i- --e --oo-. A -a-- --i--u-i-- -ou-- -e- -e, a-- -i--- e-e--e- --ee-i-- a-- --ee-e- -e -i-- -u-- a--e--io-. -e-ie- o-e--a-e -- i-i-ia- i--i-a-io- -i-- --e -a--e--i-- a-i-a-. --- -a- --e-e -ee- -o -e--o--e -o -- a--ui--e- --ie-? ---, -a-- -i--- o- a-- -i----, -a- -e -e-i-e- -o --ee- i- --e -u--oa--? I -u--o-e I -u-- -a-e -e-- --e -oo- a-a- o- -- -i--- -i-i- --e-e -o- -a---e-, a-- --e- au-o-a-i-a--- --u- i- i- -a--i-- -a-e- o-. I- a-- -a-e, i- -a- -oo- -o -ee -- o-- --ie--, a-- a -ou--e -o--io- o- -u--i~-u- -a-i--e- i- a --i---i--.
. . .

--a--e- a- -ai-a--e ~~ -i-- -ea-

Letters remaining: B C D F G H J K L M N P Q R S T V W X Y Z

Nomilyn: 212 Es, 150 As, 55 Us = 834 points

Luckies4Me: 139 Is, 148 Os = 574 points

Memo to self: must remember to pick shorter quotes in the future! Whew!! This was a killer to update!